Ben televizyon izleyerek büyüdüm...
- Emir Tataroglu
- 29 Ağu 2024
- 1 dakikada okunur
Evet doğru duydunuz. Ben çok televizyon izledim çocukken. Benim annem ve babam bu konuda çok sıkı ebeveynler değillerdi. Her gün bir iki saat izlerdim. Ancak ne izlediğimi kontrol ederlerdi. Çoğu zaman beraber izlerdik annemle. Bazen Disney filmleri izlerdik. Ama çoğunlukla belgesel izlerdik birlikte. National Geographic kanalının hayvanlarla ilgili belgesellerine bayılırdım. Annem üç yaşlarında bu hayvanlarla ilgili belgesellerle başladığımızı söyler. Sonra büyüdükçe daha karmaşık konulardaki belgeselleri izlemeye başladık. Sanıyorum bu içimdeki merakı daha da uyandırdı ve tetikledi. Bir yaştan sonra televizyonda yeterli belgesel bulamadım ve daha çok konu merak etmeye başladım. İşte o zaman televizyonun yerini YouTube aldı. Saat olarak abartmama izin vermemekle birlikte, ailem bu konuda sınırlamadı beni. Boş vakitlerimde YouTube kanallarında çok zaman geçirdim. İzledikçe merakım arttı ve daha da çok izledim. Ailem sadece izlediğim kanalları kontrol ediyordu çünkü güvenilir yerden bilgi almamı istiyorlardı. Tabiki de arada sadece eğlence kanalları da izliyordum. Bugün itibariyle yıllarca izlediklerim sayesinde bilime olan ilgimin çok daha fazla arttığını ve birçok konuda önemli bilgiler edindiğimi söyleyebilirim. Pedagogların bazılarının televizyon seyretmeye veya ipad gibi cihazlara karşı olduklarını biliyorum. Ben aynı fikirde değilim, kontrollü olmak ve abartmamak kaydıyla... Bu sebeple, sevdiğim YouTube kanallarını web sitemde sizler için listeledim.
İyi eğlenceler,
Emir Tataroğlu
Yorumlar